Cum se realizează depanarea dacă nu există acces la internet când utilizezi 4G Mobile Wi-Fi (Cazul 1)?

Cerințele de aplicare ale utilizatorului
Updated 07-24-2017 16:34:16 PM Number of views for this article488058
Acest ghid este valabil pentru: 

notă, acest articol este valabil doar în următoarea situație: te poți conecta la rețeaua wireless emisă de 4g mobile wi-fi, dar niciunul dintre dispozitivele tale wireless nu poate accesa internet-ul, iar pe computer apare următorul mesaj.

pentru depanare: accesează interfața web (apasă aici pentru a vedea cum se face acest lucru) ---- verifică ip address în fereastra status.

(notă: mai jos este prezentat un exemplu pentru a vedea adresa ip via pc)

 

dacă adresa ip nu este 0.0.0.0, consultă acest faq.
dacă adresa ip este 0.0.0.0, înseamnă că 4g mobile wi-fi nu este încă conectat la internet. motivul poate fi acela că banda de lucru a cartelei sim nu este acceptată de 4g mobile wi-fi sau că apn-ul completat automat de 4g mobile wi-fi este diferit de cel actual al isp, etc. (isp reprezintă furnizorul de servicii internet)

rezolvare

1: banda de lucru a cartelei sim nu este acceptată de 4g mobile wi-fi

fenomenul se manifestă prin nerecunoașterea cartelei sim de către router (vei vedea că în ‘profile list’ este ‘none’)
 
pe pc:

pe telefon (navighează la 'dial up' și vei vedea acest lucru):

 

soluție: verifică la furnizorul tău de servicii mobile dacă acea cartelă sim acceptă o rețea 4g/3g/2g.

pentru m7350 și m7300_v1:    4g: fdd-lte b1/b3/b7/b8/b20 (2100/1800/2600/900/800mhz) 

                           3g: dc-hspa+/hspa/umts b1/b8 (2100/900mhz) 

                           2g: edge/gprs/gsm quad band (850/900/1800/1900mhz)

pentru m7300_v2:   4g: fdd-lte b1/b3/b7/b8/b20 (2100/1800/2600/900/800mhz)tdd-lte b38/b40/b41 (2600/2300mhz)
                3g: dc-hspa+/hspa+/hspa/umts b1/b8 (2100/900mhz)
                2g: edge/gprs/gsm quad band (850/900/1800/1900mhz)

2: apn-ul completat automat de 4g mobile wi-fi este diferit de cel actual al isp
informațiile apn sunt memorate in 4g mobile wi-fi în timpul procesului de fabricare. uneori isp poate schimba apn-ul fără notificarea noastră.

soluție: în această situație este necesar să creezi manual un profil de conectare.
 
următoarele informații sunt necesare pentru a crea un profil: ‘apn type’ și 'apn' (de la isp),‘profile list’ ‘profile name’
  (aici poți alege tu); ’pdp type’ (ipv4 sau ipv6) (decis de isp); ‘username’ și ‘password’ ‘authentication type’(opțional și stabilit de isp)
 
există două moduri de a crea un profil:
1) de pe telefonul mobil, navighează la 'dial up' --- 'create'

2) de pe laptop, navighează la ‘‘advanced --dial up’---’profile management’--’create’.

 

după ce realizezi metoda de depanare prezentată mai sus, dacă încă nu există acces în internet, este recomandat să actualizezi firmware-ul la cea mai recentă versiune. ghidul pentru upgrade firmware este prezentat aici faq.

 

A fost util acest FAQ?

Părerea ta ne ajută să îmbunătățim acest site.

Recommend Products

From United States?

Get products, events and services for your region.